2009 sista dag

Kan inte säga mycket annat än oj vad detta året har gott fort. Och givetvis så har jag knappt varit sjuk på hela detta året men nu ligger jag här och tycker synd om mig själv för att jag är så jäkla förkyld. Men det hindrar mig inte från att fira in det nya året ikväll.

Kör inte med nyårslöfte detta året för ja, det är väl dags att inse fakta att man aldrig håller de de jädra löftena. Istället har jag satt upp två mål:

Det första är att jag ska i maj gå på ledaruttagning på friskis och svettis i Jönköping. Något jag har tänkt på länge men aldrig har blivit av. Nu har jag inte tränat på ett halvår och det är dags att återuppta den här goda vanan. Och det verkar ju rätt logiskt att om man ska orka vara ledare så måste man orka med ett helt pass. Bara att köra.

Det andra är att jag ska dra ner på min dåliga ovana då jag känner att kroppen börja säga emot nu.

Känns som två väldigt logiska mål och detta låter kanske väldigt klyschigt men det känns som att 2010 kommer bli ett riktigt bra år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0