Skype-oskuld

Sara tog min skype-oskuld idag, jäkla bra grej egentligen. Har inte pratat med henne sen dess att hon åkt till USA så var hemskt trevligt. Sara är verkligen en av mina favorit personer då hon har en sån härlig personlighet.

 

Dock står jag fortfarande mellan två val, köra eller avvakta? Jag är en sådan person som oftast bara kör, "bättre att ångra något man gjort, än något man inte gjort". Än så länge har jag inte ångrat något. Men jag vet också med erfarenhet att det kan vara bra att avvakta. Fast jag är fruktansvärt dålig på det. Har nog egentligen redan bestämt mig för hur jag ska göra så ja, jag vet inte.

Idag fotade vi i alla fall till vår tidning. Har suttit och pillat i photoshop den närmsta timmen, eftersom jag kan typ nada om photoshop så har jag suttit och testat i stort sett alla funktioner. Tar lite längre tid dåja!


Kommentarer
Postat av: Annie

sööööt bild :D

2009-11-24 @ 22:19:11
URL: http://thelifeofannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0