Typiskt svensk!

Nu sitter jag och är jävligt bitter! Har dragit på mig en jäkla förkylning och mitt huvud känns som tusen kilo plus att man granne under spelar musik som om de vore döva!!! Och så sitter jag här och blir jävligt irriterad och skriver om det här istället för att göra något åt det som en riktigt typisk svensk. Men helt jävla seriöst, det är i för sig lördag men jag menar, om jag har fått ta ner mina tavlor från väggen så spelar man lite väl högt! Sätter jag på musik på min dator så överröstas det av deras jävla bas. Och det är inte ens bra musik de spelar. Man fattar väl själv lägenhet = SKRUVA NER BASEN!

/ Bitterfittan Stephanie

PLUS ATT MAN SKA BEHÖVA LYSSNA PÅ DEN JÄVLA SPOTIFY REKLAMEN SOM OM JAG SATT BREDVID EN HÖGTALARE, ÅH JAG DÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0