Behöver hitta min jang

Precis kommit hem från en mycket trevlig kväll med Malin med lite gott vin och skit snack. Och vet inte om det är vinet som talar men har i alla fall kommit fram till att jag måste hitta min jang. En som upprättar balansen i mitt liv. Jag har rätt så mycket otur med små saker i mitt liv. Det är till och med så att min förra pojkvän sa att han har aldrig haft så mycket otur med saker och ting innan han träffade mig. Det smittar tydligen av sig. Och då är det ju helt enkelt så att den jag ska eventuellt spendera mitt liv med måste ha otroligt mycket tur för att jämna ut min otur, helt enkelt min jang. Annars kommer jag kanske gå under?! Har för mig att den ska vara född 891018 också! Det ska vara en 100% match enligt säkra källor. Jag håller ögonen öppna.

Sålänge njuter vi till Robert Pattinson - I was broken, goosebumps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0