Drar till Borås

Ledig från skolan denna veckan så passar på att åka till Borås för att jobba in lite extra pengar och umgås med mina kära boråsarvänner! Packningen är klar! Efter många om och men.

Prata med mamma innan om man ska vaccinera sig för svininfluensan, det är inget jag har tänkt göra. Men min mormor är rätt så sjuk och gör jag inte det så kanske jag inte kan träffa henne, för tydligen kan man bli smittad fast man blir vaccinerad?! Fatta inte den biten riktigt. Men jag vill inte vaccinera mig, hatar sprutor och känns som att långsiktiga bieffekter är inte konstaterade. Tål att tänkas på!


Bild från förra lördagen, världens godaste drink, orange cadillac.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0