Packning står näst på listan

Jag hatar!!! verkligen att packa. Jag är dålig på det och det är något av det mest jobbigaste jag vet för att jag får alltid en sån jäkla beslutsångest så slutar det med att väskan inte går att stänga och jag har redan haft sönder den x antal gånger så vet inte riktigt hur mycket mer den klarar av nu. Jag hade fan kunnat betala nån för att packa åt mig! Har varit väl investerade pengar.

Tatuerade mig i onsdags, mina födelsedatum i romerska siffror. Inte det mest fantasirika men jag blev jäkligt nöjd! Och dessutom så var han som tatuerade mig från Ystad. Ser verkligen det som ett bra tecken! Vet inte för vad, men mest bra!



Nej men usch om man skulle försöka sig på att packa i alla fall strumpor, börjar med det lättaste!

Kommentarer
Postat av: stina

lycka till! vi ses imorron, hör av dig senare ikväll! :D

2009-10-12 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0