Skjut mig nu!

Idag har jag varit hos läkaren för ett litet mindre ingrepp. Trodde att det skulle gå väldigt snabbt och smärtfritt och att jag skulle vara tillbaka till skolan efter cirka 45 minuter. Tji fick jag. Har fått uppleva maximal smärta och det är inte över än.

 

Sjuksköterskan höll mig i handen när de började och jag förstod inte riktigt varför utan tänkta mer; ja men vad sött av henne. Men två sekunder så krama jag livet ur hennes stackars hand och vrålade att jag inte ville mer. Som tur var, var det över ganska så fort men fyfan vad ont. Höll på att både spy och svimma av smärta.

 

Fick lägga mig i soffan och där låg jag sen i 45 minuter innan jag ringde till Annie och frågad om hon kunde komma och hämta mig då jag inte vågade åka hem själv för att jag hade så himla ont. Och jag insåg att vilken jävla pärla jag har till sambo. Åker från skola och allt för att komma och hämtar mig och ta mig hem. En stor jävla kram till dig. Och en stor eloge till människorna på mottagningen för deras fruktansvärt trevliga bemötande.

 

Sedan jag kom hem har jag legat i soffan och i stort sett inte kunnat röra mig. Passade på att kolla på Twilight. Var längesen jag såg den nu och jag har inte fatta att jag fortfarande gråter efter att ha sett den så många gånger. Den är bra helt enkelt! Kanske dags att fortsätta med New Moon om jag orkar ta mig bort till DVD.

 


Kommentarer
Postat av: E-L

Jag vet inte vad som hänt men det är inte så väsentligt.. Ville bara skriva: krya på dig! Kram.

2010-04-27 @ 21:12:59
Postat av: Annie

PUSS!

2010-04-28 @ 00:03:23
URL: http://thelifeofannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0