Vår

Våren har kommit till Jönköping, idag hängde jag in vinterjackan vilket kändes jäkligt bra!

Har ju konstaterat för ett tag sedan att sparbanken suger, nu kan jag inte ens logga in på min internetbank. Nej men det är ju skit bra, verkligen skit bra! En kod av något slag skulle ha skickats till mig i måndags men ingen kod har dykt upp. Nej men jag ber Telenor att lugna sig lite då med räkningarna. Funkar ju bra. Kan man dra av för dryga företag som slösar bort ens tid och pengar på deklarationen? I så fall så står ju Universal och sparbanken högst upp på listan.


Kommentarer
Postat av: Malleballe

Jasså man frågar inte om man får låna bilder som någon annan har tagit eller? ;)

2010-04-15 @ 12:02:25
URL: http://malinglimstedt.wordpress.com
Postat av: Anonym

antog att jag har de flesta rättigheterna på en bild som jag ofrivilligt var med på och nästan offrade livet för. :)

2010-04-16 @ 00:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0