Ystad

Då satt man hemma i mammas och pappas soffa igen. Har inte varit hemma sen i julas men ändå så känns det inte som att det var så längesen! Jag och mamma har suttit och kollat igenom gamla fotoalbum och jag har bara ett ord för det. C.R.A.Z.Y! Vet inte om man ska skratta eller gråta, tiden går så fort. Måste verkligen bli bättre på att ta vara på saker och ting.

Min vanliga tur idag när jag skulle åka med Swebus ner. Något hade hänt med ena framdäcket på bussen så de var tvungna att byta ut det efter halva sträckan. När jag kom fram till Malmö så var bussen nästan en timme försenad och jag var så kissnödig att jag trodde jag skulle dö! Det gjorde ont i bröstet. Övervägde att leta upp en skymd plats för att lätta på trycket men pappa tog mig till en Statoil mack istället och räddade mitt liv. Tack för det.

Imorgon blir det en sväng till Tomelilla för att hälsa på bebis, spännande!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0