Så mycket som väntar

Skulle beställa min kamera tidigare idag från NetOnNet men eftersom jag inte blev beviljad någon kredit sket det sig. För att få en faktura hemskickad så måste man ha en inkomst på mer än 120 000 om året. Ja men det är ju väldigt lätt när jag inte får tjäna mer än 74 000 för csn. Man måste vara extremt fattig när man är student annars får man inte låna pengar, jätte logiskt. Nej så blir bara att vänta en vecka till. Vill ha nu!

Jag och Malin har kollat in extra kursen som vi ska läsa idag också. Fotografi - Visuell kommunikation som är en distanskurs via Moderskeppet. Ska bli grymt roligt och de två nissarna som ska hålla i föreläsningarna verkar väldigt bra. Vi bara sätta gång nu och suga in all ny kunskap som väntar!

Imorgon blir det roadtrip ner till Ystad med Annie och Malin. Ser verkligen framemot att få visa dem min hemstad! Så, så ser läget ut för tillfället.


HH och PB!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men hörru, köp kameran i lagershopen i Malmö om ni ändå ska ner till Ystad? :)

2010-08-18 @ 08:58:34
URL: http://blogg.kwerthan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0