Det kostar att festa när man trollar med sinnet

Idag har jag inte lämnat huset. Suttit framför datorn och Gaudi hela dagen! Flash har bråkat med mig men efter många om och men kom vi fram till en ganska bra kompromiss. Pausade för handbollsmatchen. Tyckte det var galet spännande. Och ett silver, det är inte alls tokigt. Faktiskt.

Imorgon så har jag lite saker att stå i.
Min bror och jag ska iväg och fixa med julklappar.
Jag måste få tag på Julia och en klipptid innan fredag!
Köpa hårfärg.
Hm, kanske försöka sig på en liten motionsrunda i snön också?!

Nej nu måste jag återgå till mitt serietittande, cliffhanger efter cliffhanger. Man kan inte sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0