He swears he's gonna give it up. It's never gonna be enough.

Pratade precis med Mikaela, hur förklarar man en hel höst kortfattat? Crazy, frustrerande, jobbig, bra, dålig, lärorik, rolig. Den sista månaden har mest bara varit kaos. Fick reda på att vi fick en 4:a på vår film i marknadskommunikationen idag. Det glädjer mig faktiskt inte speciellt. Mikaela fick höra min frustration. Det är lätt att komma på vad man skulle ha sagt i efterhand. Vet inte vad som har hänt med mig, enda sedan jag och Annie var och tittade på Cornelis filmen har jag blivit så bölig(?). Det är väl så, när man har börjat kan man inte sluta. Skit jobbigt är vad det är! Jag är bara lite arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0