Hejdå julafton. Hej juldagen!

Då var julafton 2010 över. Tiden bara springer iväg och jag springer verkligen inte med den. Och juldagen är redan här. Ikväll blir det födelsedagsfirande och party and party and party. Jag är taggad!

Julafton var trevligt, kalle anka, julklappar och god mat. Vann lakrits bilar från ahlgrens bilar, kunde nog inte vara mer på pricken. Drack goda juldrinkar som jag måste säga att min jäkla duktiga kusin blandade. De två äldsta jobbar som bartenders i Norge och ja, de har koll på spritläget. Men nu ska jag försöka sova, fruktansvärd huvudvärk efter allt socker.

Och ja, åt visst köttbullar från vildsvin idag. De var inte goda, jag åt en och min bror fick resten. Och detta var innan jag fick veta att det var vildsvinskött. Ska vara vanliga köttbullar på en vanlig julafton. Eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0