Party and party and party and party and party

Vaknade av ett mycket trevligt sms imorse från min chef. De ska ha företagsfest i januari och de ville att jag och Malin skulle medverka och även fotografera samtidigt. Där har vi något som går åt rätt håll.

Har nu läst nästan halva praktiskt marknadsföring boken och precis tränat så jag kan fortsätta dagen med lite bättre samvete. Dock blir det en paus för julklappshandling, har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa till någon, det har bara blivit en ångestframkallande faktor. Nu har jag börjat förstå när min pappa i alla år sagt att han inte bryr sig om julen eller rättare sagt allt tjo över julklappar. Jag vill bara ha lugn och ro och äta aladdin choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0