Torsdagmorgon allt står still

Såhär kul hade vi på föreläsningen igår. Värmen var avstängd och vi satt i den antagligen kallast salen på hela skolan. Det tar emot att säga det, men Högskolan i Jönköping sjunker mer och mer i mina ögon. Det känns inte som jag lärt mig så mycket som jag hade önskat nu när jag bara har en termin kvar av min utbildning. Vissa lärare är skrämmande dåliga, powerpoints sedan minst fem år tillbaka. Brist på kunskap i program som jag hade hoppats fått lära mig mer om, främst adobe programmen. Jag är givetvis medveten om att det handlar mycket om eget ansvar, men jag anser att man ska inte behöva titta på tutorials när jag går en utbildning som heter grafisk design. Men ja, det är ju bara vad jag tycker.

Ps. Redbull är livsfarliga grejer. Ds.


(Bild lånad av Ällen Höög)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0