Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

Borde gå och lägga mig nu med tanke på att jag börjar klockan åtta imorgon men är "svin pigg" (Sara Nilsson, Gussnava 2006).  Har i alla fall gjort mina mackor ikväll så jag kan sova lite längre.

Har funderat mycket idag, på framtiden, nuet och på saker som varit. Fått mina anteckningsböcker nu från cdon så tänkte att jag skulle börja skriva av mig lite i dem. Märkt att man sover tusen gånger bättre när man får ner alla tankar som snurrar runt i huvudet. Av någon anledning så kommer jag alltid på så mycket idéer precis innan jag ska sova också. Så tänker man alltid att man ska komma ihåg det tills man vaknar men det gör man fan aldrig. Skriv ner direkt!

Men det är ju verkligen fan att det ska vara så svårt, jag vet vad jag vill men det verkar inte alls vilja gå min väg. Mitt nyårslöfte var att inte försöka så mycket men om man inte försöker så vet man ju inte hur det blir om man hade gjort det?! "Bättre att ångra något man gjort än något man inte gjort!".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0