Men dra ballen i gruset!

Stina har slocknat som en sten, i MIN säng och Angelica likaså. Själv har jag fått inta soffan och i brist på annat sitter jag och klickar rundor på internet. Sitter och läser om skolmassaker, usch får kalla kårar!

 

Det finns en låt som är skriven efter en skjutning 1979 där tjejens anledning till varför hon sköt ihjäl massa människor var att hon inte gillade måndagar. För ett, två år sedan så hade de just den här låten till en reklam för SJ på tv. Det är kanske bara jag som har blivit skadad efter alla Patrik Falks rörlig bild lektioner men känns som en rätt självklar sak att kolla upp, jag menar det räcker att man googlar namnet på låten så kommer det upp om skolskjutningen. Men ja, SJ är inte bra på så många andra saker så man blir väl inte så förvånad. Om ni undrar så heter låter "I don't like mondays".

 

Idag, eller ja igår var det den 15 januari. Tre år. Alltså tiden går så fort att jag förstår inte hur jag ska hinna med att leva. Bäst jag bättrar mig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Så jävla bra på att suga.

2010-01-19 @ 02:11:28
URL: http://emlouandfriends.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0