Tack för kaffet!

Idag har jag påbörjat mitt andra nyårsmål. Att ansöka till att bli friskis och svettis ledare. Har köpt träningskort, dock har jag inte kunna komma in för att boka några pass. Jävla teknik, var annat när man bodde i Ystad och ringde ner till moster och boka passen. Tänkte jag skulle träna imorgon men får väl se om jag kan logga in då.

Skulle egentligen till Göteborg imorgon för att Jessica och Tomas ska ha inflyttningsfest på lördag i deras nya tre på 104 kvm?!! Men, eftersom jag har mycket att stå i så fick det bli att stanna i Jönköping. Men nu när jag sitter och läser Ystadfolkets status uppdateringar på facebook så får jag sådan panik! Jag vill också vara med... jag är en person som måste vara med överallt. Är så himla rädd för att missa något! Så att inte någon inte tar och uppfinner ett sätt man kan dela sig på. AH.

 

Men imorgon så kommer i alla fall mitt paket från CDON, äntligen! Sen ska jag och Annie iväg för skriva på kontrakt och mäta i vår nya lägenhet sen avrundar vi fredagen med handboll och Bongo Bar?! Det kan ju bli rätt bra ändå.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0