Lördag

Precis varit ute och sprungit! Ja ni läste rätt, sprungit. Trodde att hjärtat skulle lägga av efter två kilometer men med Lady Gaga i hörlurarna så fortsatte jag. Riktigt stolt över mig själv. Vet inte hur långt jag sprang men körde halva rundan runt munksjön sedan gick jag resten.

Nu sitter jag här och med jämna mellanrum så öppnar jag kylskåpet för att konstatera att det är lika tomt som för två minuter sedan. Vad är det för tvångstankar man har egentligen. När jag är hemma hos mina föräldrar så går jag och kollar i skafferiet på ren rutin det första jag gör när jag kommer hem till dem. Precis som jag måste ha koll på vad som finns i fall att. Nej men en dusch och sedan Ica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0