Eclipse

Igår var det äntligen dags. Klockan 18.00 intog jag, Jessica, Stina, Emma och Angelica Bergakungen i Göteborg för att titta på Twilight-maratonet. Kändes som det skulle bli en lång kväll med tre långa filmer men tiden bara rusade förbi. De två första filmerna var fort överstökade och vi hann till och med bli bjudna på pastasallad i första pausen. Klockan 00.00 var det äntligen dags för en efterlängtade uppföljaren, Eclipse. Filmen var så bra, jag visste att den skulle vara bra men inte såhär bra. De hade lyckats att fånga upp de bästa från boken utan att göra det långtråkigt. Fem lyckliga tjejer lämnade biografen ca 02.15.

Gick till och med så långt att jag vann en tygpåse med Twilight saker. Glad som ett barn på julafton fast jag tycker det är lite pinsamt. (Men det pratar vi inte högt om)













Nu är jag äntligen tillbaka till Jönköping igen. Har precis packat upp och hade egentligen behövt gå och handla och hämta ut mitt paket som ligger och väntar från cdon. Men är sugen på att ut och springa en runda? Man får tydligen mycket energi i benen efter 6 timmar film. Nej men om man skulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0