Invalido!

Helgen har varit bra. Helgen har spenderats i Ljungbyhed/Helsingborg. På valborg bjöds det både på konsert och de godaste shotsen någonsin. Äppelkaka, och de smakade precis som att man åt äppelkaka. Galet gott och galet farligt.

Har fortfarande inte vågat kolla mitt kontoutdrag. Ska gömma mitt VISA-kort denna vecka så kanske jag glömmer bort hur mycket jag kan ha spenderat. Plus, minus, noll.

Då jag fortfarande har väldigt ont i magen sedan i tisdag så blev lördagen väldigt lugn. Vi var hemma hos Annies familj och åt god mat och kollade på tv. Riktigt skönt att inte göra ett skvatt. Nu ska jag njuta av en natt i min egen säng! Imorgon ska jag våga mig på att tömma kameran. Blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0