Lost!

Känner mig förvånansvärt pigg efter en timmes sömn i natt. Averkat nio avsnitt av grey's anatomy. Upp halv åtta för att cykla till skolan och visa upp min redigeringsuppgift. Hade glömt hur kul det är att redigera film! Patrik Falk hade varit stolt över att få höra de orden. Det är kanske det jag ska syssla med och inte denna grafisk biten som just för tillfället känns väldigt tung.

Jag och Annie har pratat mycket om nästa år och eftersom allt är ett enda stort frågetecken känns det extra jobbigt! Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag kan eller om jag ens är tillräckligt bra på detta för att fortsätta. Jag trodde det. Har haft ett jäkla flyt den senaste månaden och idéer har bara poppat upp i huvudet varje kväll när det har varit dags att sova. Just nu har jag 25 utkast på min telefon för att jag inte ska glömma bort allt innan jag somnar.

Helst vill jag åka till Storbritannien nästa höst men då måste jag flytta hem innan sommaren så att jag kan förvara mina saker någonstans medans jag är borta. Men flytta hem ligger långt ner på listan, om inte längst ner. Det vill jag verkligen inte. Annars hade jag velat flytta till Göteborg, jag gillar verkligen Göteborg och vet att jag hade trivts så himla bra. Men utan jobb blir det svårt att betala någon form av hyra och jag vill inte jobba på BK utan jag vill jobba med detta jag utbildar mig till nu. Komma igång på riktigt vilket är lättare sagt än gjort. Samtidigt så vet jag inte om jag är redo att lämna Jönköping än. Jag trivs bra här! Jag hade kunnat plugga det tredje året men eftersom jag inte alls är intresserad av att bli någon form av projektledare och man läser inte en enda grafisk kurs. Bortkastad tid enligt mig! Kanske plugga något annat? Men två år till, det tror jag inte att jag orkar.

Kan någon bara fixa så att detta löser sig. Jag hade varit tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0