Vad gör vi? Nu kör vi!

Dödar snart mig själv för att jag plågar mig på detta visset. Masochist är bara förnamnet. Blivit mer en fix idé än något realistiskt. Säger bara, hyr in en dubbelgångare som tar över från och med nu. Själv tänkte jag bosätta mig i Ystad och spela tv-spel med min bror, mysa med sötase ungen och åka till Höganäs. Det måste få vara lätt ibland!

 

Efter ytterligare en dag med cirka tio timmars plugg blir det nu en lugn kväll i Malins säng.

 

Uppdatering 19.40:

Hör konstiga skrik från Malins rum

Malin -ANNIE JAG FISER PÅ DIG.

Annie -Du slog mig i rumpehålet!

Joey -Nu går jag härifrån!

Dog lite nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja kom till mig med. Är möjligen i Gbg och jobbar v42. Men! Nångång är jag ledig och

Jag vill på en utflykt denna gången med. Ta med värstingkameran så myser vi med picknick och tar lite höstbilder :) love!

2010-10-08 @ 22:36:22
Postat av: Lizette

2010-10-08 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0