Det är som det är.

She's got both hands
in her pocket.
And she won't look at you,
Won't look at you.


Skulle köpt väska till min kamera idag, men det gick sådär. På siba var den slut för tillfället och på elgiganten kosta den dubbelt så mycket bara för att man fick med massa saker som jag inte behöver. Men tack vare världens bästa Ällen (förutom när hon slår mig) så löste sig problemet tillfälligt då hon hade en kameraväska att låna ut. Bra med bra vänner!

Såg precis att jag har 759 bostads poäng i Borås. Det är nästan så jag vill söka en lägenhet bara för att jag har så mycket poäng.

Nu ska jag läsa igenom min presentation igen så att jag är lite bättre förberedd på veckans webbseminarium. Dock så förstår jag faktiskt vad det är jag ska prata om denna gången. Alltid en fördel! Tänk på huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0