Motivate me

Idag satt jag och Ällen i cirka två timmar och försökte förstå vad SOA är. Eftersom det verkar finnas på tok för många olika förklaringar vet jag inte riktigt om jag har fattat än. Läst igenom lite artiklar nu men det känns väldigt luddigt! Vi ska nämligen skriva en uppsatts på 2000 ord och hålla en redovisning på 10 minuter och allt detta tills på fredag. Känner motivationen goes wild. Har lagt all min energi på att tagga inför kåren imorgon istället. Har faktiskt nästan gått en vecka nu sen sist.


Kommentarer
Postat av: ällen pällen -|- Feta Barn är Svårare att Kidnappa

vi är inte dem ända som har luddiga hjärnor. tydligen så har elitgruppen (koggdal, kenny, hultman och pontus) och problem. om de är ju dem som kan det här :P I LIKE!!! Hoppas att Axel har snor koll på detta till på torsdag :D

2010-09-07 @ 23:47:36
URL: http://tjockisbarns.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin bild :)

2010-09-14 @ 16:27:59
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0