Söndagsmiddag

Idag blev det äntligen premiär för söndagsmiddagen. Har pratas om det här alldeles för länge och inte blivit något. Blev kyckling, favorit sås och vin. Nu är jag seriöst så jävla mätt att det känns som jag ska spy! Klockan är innan tolv. Kommer inte ens ihåg senast jag gick och la mig så här tidigt.

Pratade med Heidi tidigare idag. Hon pratar om blöjbyten och jag pratar om min brutala fylla häromdagen. Låter som att det skiljer 10 år på oss. Ibland känner jag mig pinsamt mycket 21 årig. Men vi funkar bra ihop ändå, man skulle ju faktiskt kunna påstå att hon har lärt mig det mesta. Jag ska växa upp..om några år. Tills vidare lyssnar jag på hennes söta bebis historier, det räcker för mig! Nu fick jag lite Ystad längtan.












Kommentarer
Postat av: Heidi

kan inte låta bli och sitta här och småfnittra och läsa det om och om igen!

Minns tillbaks till vår friskis&svettis tid som då var vårt andra hem , nätterna då vi kom hem från brakarfester och låg i din säng och drack mjölk och knapra på kex :), det var mums, och på alla våra uttryck som "tack min vän" hahahah, du har verkligen satt ett spår i mitt ungdomnsliv och det är jag evigt tacksam över!

Nu ska vi fortsätta sätta minnen i våra liv, för trvis så bra med dig steffi <3

2010-09-06 @ 07:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0