Gnäller lite

Lever just nu på lite avslagen coca och verum fil. Igår började min mage krampa något ofantligt och det verkar bara bli värre och värre. Kan inte komma ihåg att jag någonsin haft magsmärtor på detta visset utan att veta varför. Ligger nerbäddad och känner mig allmänt ynklig. Jessica tyckte att jag skulle ringa sjukvårdsupplysningen tidigare idag och kvinnan där tyckte jag skulle åka till sjukhuset. I natt drömde jag att de körde upp en kamera i ändan på mig för att kolla mina tarmar så nu känner jag mig mest rädd. Och solen riktigt retar mig utanför. Så nu har jag gnällt färdigt. Ska ligga kvar och härda ut detta nu tänkte jag.

Ett litet ljus i mörkret är att det är påsk nästa helg. Jag gillar påsken, allt är så gult, ljust, soligt och varmt.

Nu ska jag titta på Sunes sommar och dricka lite mer coca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0