Redan torsdag?

Ganska glad att mitt liv inte är en musikal trots allt. Ibland vet man inte vilken låt som passar bäst för att beskriva en dag och vissa dagar finns det för många för att bara kunna välja en.

Idag har varit ännu en tråkig dag i soffan. Min hälsa gick inte i takt med min optimism och imorgon blir det ett besök på vårdcentralen. Fyra dagar utan mat i stort sett. Mat drömmarna jag har haft de senaste två nätterna, oj oj oj. Hade kunnat jämföras med något snuskigt. Man blir dessutom sugen på de mest absurda sakerna, igår hade jag kunnat döda för en banan dränkt i curry. Idag åt jag knäckebröd med grillkrydda, torrt som fan men exakt så gott som jag trodde det skulle vara.

Inatt ska jag drömma om smörgåstårta! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0