Lika roligt varje gång

Varje gång jag refererar Annie som min sambo så drar oftast människor slutsatsen att det är en han och folk blir alltid lika förvånade när jag rättare dem och säger, nej det är en hon.

Idag var det hyresrättsföreningen som kom och plingade på (en söndagskväll??). Då jag skulle förklara att min sambo redan är med så tittade hon ner i sina papper och frågar vad heter han då? Då förklarade jag att hon heter Annie, Annie som sitter i köket hör konversationen och kommer och ställer sig bredvid mig i dörröppningen och hälsar glatt. Hon titta lite frågande på oss och man såg hur hon la ihop 1+1. Hon bad om ursäkt att hon missat att Annie redan var med och önska trevlig kväll. Ja så tokigt det kan bli ibland. Men kul är det! Varje gång.

Kommentarer
Postat av: heidi

hahahahahahh kan tänka mig hur hon virra på huvudet när hon stängt dörren :P

2011-02-07 @ 08:52:03
Postat av: heidi

hahahahahahh kan tänka mig hur hon virra på huvudet när hon stängt dörren :P

2011-02-07 @ 08:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0