Men ärlig talat, det var skönt med ett dåligt svar.

Idag var jag och åt sushi med Fiona och Matilda, det är höjdpunkten efter varje låning. Man har råd att gå ner till samuraj och kränga i sig 10 fantastiska bitar sushi. Dock så är jag fortfarande helt galet sugen på det, hade kunnat äta det jämt. För jämt!

Har det förövrigt varit en väldigt bra dag, fått en del gjort och känner mig på väldigt bra humör. Tror helg besöket gav mig den energin jag behövde för att orka med den kommande månaden. Fiona toppade dessutom kvällen med att beställa ett mobilfodral till mig. Lyckligt lottad eller?

Idag är det ganska så exakt en månad kvar tills jag flyttar till Göteborg. Hur jag ska hinna med allt jag har att göra tills dess är en stor gåta. Skjuter upp det problemet och hoppas att det löser sig av sig självt. Men nu ska jag skriva en lista på allt som jag måste göra imorgon sen ska jag sova. Fruktansvärt spännande.


Dagens, denna gör mig hoppig och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0