It's just another manic Monday

Har haft sådan grym träningsverk i min rygg idag. Har jag väl kommit ner i soffan så har det tagit en jäkla tid att ta sig upp igen. Och det verkar inte ge med sig heller utan det känns som det blir värre och värre ju mer dagen går. Mer träning brukar vara det bästa botemedlet och det är det jag har gjort. Så nu ska jag hoppa in i världens varmaste dusch och sedan sova? Är olagligt trött idag! Försökt att få fram lite vettiga frågor till min rapport men huvudet har varit segt. Och just det, var med Ällen idag på sjukhuset när hon fick heroin i ögat, pupillerna blev stora som tefat. Sen har jag fotat lite.

Don't worry about the future. Or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0