Sportlife i en vecka

Igår var det dags att testa på Zumba. Jag och Fiona begav oss ner till Sportlife vid halv tolv. Lite nervösa, lite förväntansfulla. Jag har kört zumba hemma framför tv:n och det har varit roligt. Dock har inte grannen under tyckt det varit lika roligt när han stått med kvasten i taket.

Passet var bra, ganska basic. Stegen var enkla och det var lätt att hänga med. Det som var jobbigt var att det var trångt och kvinnan som stod bredvid mig hela tiden gick åt höger när alla andra gick åt vänster. Krock med andra ord. Ledaren var riktigt bra på att peppa och hennes energi gjorde att man gick därifrån med ett leende. Jag var nöjd i alla fall och jäkligt svettig. Hoppas Fiona kände samma sak.

Jag och Annie skulle egentligen ha testat på Bodyjam idag också men det blev inte så. Känns tråkigt att inte gå tillbaka till Sportlife och träna nästa vecka, tyvärr anser jag att de är för dyra i alla fall för min budget. Jag håller mig till Friskis denna korta tid jag har kvar i Jönköping. Men vem vet, någon gång i framtiden så kommer jag kanske tillbaka Sportlife. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0