Inatt var det någon som lyssnade till hennes snåriga ord och fördjupade tankar om livet.

Sitter och försöker få ihop mitt brev till min ansökan om utlandsstudier. "Motivera till varför just du vill plugga utomlands". Det är ju så enkelt men ändå så vet jag inte vad jag ska skriva. När det gäller att sälja in sig själv så är jag fruktansvärt dålig. Även när det kommer till vissa personer, jag blir liksom helt ställd och helt plötsligt så har jag verkligen inget vettigt att säga. Så fort jag bryr mig om vad den andra tycker så blir det pannkaka. Annars är jag en person med en hel del åsikter och även pratar alldeles för mycket om absolut ingenting.

Men nu har jag bestämt mig för att sluta vara så feg. Vad finns det att förlora, oftast ingenting. Om vi nu kanske bara ska leva tills 2012 så kan man inte gå runt och behöva ångra saker man inte gjort. Det är bättre att ångra saker man har gjort! Skärpning! punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0