Siktar mot toppen så långt jag kan nå

Spontana utgångar är alltid de bästa. Och utgång med de sjukaste tjejerna i Ystad kan ju inte bli annat än sjukt. Ja sjukt är rätt ord, det är precis det ordet jag har fått på huvudet idag efter att Milla sagt det minst två gånger i varje mening igår. Men kul hade vi, spelade "med andra ord" vilket var helt galet. Hade sagt hela tiden att jag inte skulle följa med till Tingvalla men visst blev det så. Och när man klev in så kändes det som man åkt 4 år tillbaka i tiden. Liveband och dans. Ja det blev en bra kväll helt enkelt.

"en gryjda som bour oner joren å åger in i byggnader"

Idag kom Natti hit och jag bjöd på hemma bakad kladdkaka. Inte alls dåligt. Jag lyckades få det lukta bränt i hela huset men kakan smakade trots allt bra. Bakfyllan har lagt sig nu men tröttheten efter bara några få timmars sömn i natt börjar nu krypa sig på. God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0