närmanskriveralltsomettord

Min framtida super fyllda bokhylla är på god väg. Efter att jag skickat in min tidsrapport och insett hur mycket jag jobbat denna veckan och att jag ska jobba ännu mer nästa fick mig att vilja handla saker. Böcker, fick mig att vilja handla böcker. Slutade med 7 stycken. CDON och deras erbjudande, de vet hur de ska göra för att man ska handla mer.

För att lista upp det lite fint så det hela började med att jag ville läsa Henrik Fexeus nya bok; Konsten att få mentala superkrafter : bli smartare, lyckligare och hitta meningen med livet utan att anstränga dig (nästan)

Sen har jag länge velat läsa, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Och då hade de tre pocket böcker för 99 kr så då lade jag till; Trygga räkan : svenska folkets felhörda låtar del två och Världens elakaste citat.

Sen av en slump ramlade jag över Snacka snyggt : Modern retorik och tänkte ja, varför inte. Tycker ju det är väldigt intressant det här med att fånga människor intresse på olika sätt. Sen fick man välja till en bok gratis när man kommit upp till en viss summa. Fanns väl inga jätte roliga men Vägen till din första miljon : alla kan bygga en egen pengamask fick också åka med. Tänkte väl mest att jag har dålig koll på min ekonomi och alla tips är mer än välkomna.

Nu borde jag kanske läsa ut boken jag håller på med, Den ofrivillige monarken. Det går trögt fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0