Förlåt om jag är bitter och synisk men du vet hur det kan va.

Tycker inte om att behöva säga farväl till människor, man är mer blödig än vad man tror. DG09, tack som fan för två super år i Jönköping. Har blivit en examensfest rikare och igår var kul. Jag och Fiona krigade till klockan sex? sju? i morse och letade bussar i hela Jönköping kändes det som. Och tack Daniel för din gästfrihet de här dagarna.

Idag känner jag mig jävligt ställd. Så mycket bra saker som slutar samtidigt att man knappt hinner reflektera över vad som händer. Men Skåne verkar bjuda på sol denna dag och jag antar att framtiden faktiskt ser väldigt ljus ut. Så jag jag borde kanske tänka mindre och njuta mer för nu är det ju trots allt sommar.


Jag och Fiona (Bild lånad av Daniel Martinsson)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det var roligt att ha dig här =)

2011-06-02 @ 18:38:49
URL: http://xdc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0