I hear in my mind all of these voices. I hear in my mind all of these words. I hear in my mind all of this music

Fick ett oväntat mejl från Skottland idag, de ville att jag skulle skicka en länk till min portfolio. Stress, får fixa det imorgon då den behöver uppdateras och ändras lite. Snälla Skottland gilla mina saker!

Ligger lite efter i tidschemat ikväll, ändå så sitter jag framför datorn och nördar mig. Kom helt plötsligt på jätte mycket saker jag behövde göra precis idag, svara på mejl, läsa bloggar med mera.

Ikväll bjuds det på tentafest hos Malin och Joey, hej då Jönköping är det sedan. Hur är det möjligt att man kan känna sig som världens gladaste samtidigt som jag aldrig känt mig mer ledsen. Känner mig som ett barn som varit på tivolit hela dagen och när det är dags att åka hem så kramar om första bästa fasta ting och skriker nej jag vill inte åka hem, jag vill åka mer karusell!

Nej nu får jag väl ta tag i det tråkigaste som finns i hela världen, sminka mig. När ska du uppfinna en maskin som gör det åt en?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0