Lördagar och dess glans

Förstör dagens motion med chips. De är sådana små jobbiga chips som ligger längst ner i påsen så egentligen är det inte värt det. Men det känns som jag behöver lite chips för att kunna skriva lite mer rapport. Jag tänker sitta till klockan fem i alla fall. Då har jag kört i tre timmar. Rapporten framskrider långsamt, det kan jag verkligen inte sticka under stolen med!

Samtidigt som jag sitter och pluggar stökar Annie i sitt rum, låter som hon packar. Inte nog med att rapporten ger en ångest. Påminnelsen av att det bara är två veckor kvar i Jönköping slår mig fullkomligt av stolen. Vad har hänt sedan nyår egentligen? Jag har inte hunnit med i alla fall. Och nu ska jag spendera de två sista veckorna med att plugga röven av mig. Planeringen sprack, gantt-scheman är bara hittepå! Nej jag borde återgå. Hej då. (Ofrivilligt rim)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0