Time always kills the pain

Var ju och lämnade blod förra veckan och då får man en karta järntabletter för att återställa järnbalansen i kroppen På kvällen efter att jag hade tagit den första tabletten fick jag jätte ont i magen och kände mig febrig och väldigt sjuk. Det gick över igen efter några timmar och jag förstod inte var det var. På fredagen hände det exakt samma sak och jag blev sängliggande i några timmar med brutala buksmärtor. Jag googlade på lite info om järntabletterna och jo det visade sig att just sådana här saker kan uppstå så nu vågar jag inte ta fler. Har inte tid att vara sängliggande några timmar om dagen! Nu fick jag för mig att jag skulle googla på järnbrist vilket jag säkert har nu och ja i stort sett alla symptomen stämde in där också. Är det detta man får för att man försöker vara lite snäll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0