There's a fire starting in my heart

På väldigt bra humör idag! Sara överraskade mig igår genom att åka upp till Göteborg och stanna över helgen. Jessica smugglade in henne och jag helt ovetande, blev lagom förvånad när jag såg henne. Man kan ju bara älska bra överraskningar!

Ikväll börjar mitt födelsedagsfirande, enligt mig själv i alla fall. Är det något jag inte vill göra så skyller jag på att jag fyller år. Är det något jag vill göra argumenterar jag med att jag fyller år. Man måste ju dra någon fördel med hela det här. Den traditionella smörgåstårtan står redo i kylen och ikväll ska vi till Liseberg och lyssna på Veronica Maggio. Solen skiner dessutom. Löjligt positivt inlägg. Helt okej en dag som denna! Och ja min födelsedag är inte förrän på söndag.




Idag är det också sista dagen på praktiken. Helt sjukt vad åtta veckor kan gå fort! Fick Jessica att baka muffins som jag ska bjuda på i eftermiddag, problemet är bara att två av tre plåtar blev brända. Meen, skit samma. Har redan varnat alla att jag är sämst på att baka (fast det inte var mitt fel). Ovanför var jag bara tvungen att lägga upp några smygbilder på den oerhört fina presentationen som jag blev klar med idag. Ett företag som behöver profilkläder och säljaren ville visa upp vad Sandryds hade att erbjuda på ett snyggt sätt. Han blev nöjd och jag blev nöjd.

Kommentarer
Postat av: Fiona

Åh önskar att jag kunde va med å fira dig! :( Får ta igen det i jkpg sen! :)

2011-05-20 @ 11:57:51
URL: http://fifiona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0