Halloween

Helgen har inte ens börjat och jag är redan trött på halloween efter dagens letande efter en kostym. Hur kan det vara så att varje gång man vet exakt vad man letar efter som hittar man det inte! Alla pratar om hur stor grej halloween är här i Edinburgh så visst vi har känt pressen, jag och mina flatmates men inte riktigt orkat lägga ner allt för mycket tanke på det ändå. Tills idag då vi insåg att vi faktiskt har tre olika halloweenpartyn att attenda denna innan tisdag.

Tre fester och noll kostymer. Dålig matematik. Jag har haft några idéer vad jag ville klä ut mig till. Och de har varit bra men jag orkar inte lägga ner så mycket pengar och idag när jag var inne i varenda secondhand butik för att hitta en vit klänning, (vilket inte borde vara så svårt). Men utan resultat gick jag hem och valde till slut en enkel utväg. Men jag känner mig nöjd ändå.

Vi har även haft lite filmkväll idag. Salis syster tog med trainspotting till oss. Jag insåg att jag redan sett det. Men det är en bra film så gjorde inte så mycket och var lite roligare att titta på den nu när man kände igen de olika platserna i filmen.

Nej nu ska jag skriva klart min assessment så jag faktiskt kan roa mig i helgen också!
Plus att jag ska verkligen vara bättre på att fotografera denna helgen!

Cheers!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0