Borta bra men hemma bäst

Svårt att beskriva känslan av att vakna i sin "egen" säng. Inte ställa någon klocka. Äta god frukost och ha tillgång till att tvätta sina kläder. Ja gå runt naken i mitt rum om jag nu skulle känna för det. Trivs i vår nya lägenhet. Det är lite kallt och idag regnar det men vi tänkte gå på stan och köpa lite filtar och lite annat hemtrevligt. Vår hyresvärd är för övrigt världens sötaste gubbe. Igår när vi flyttade in berättade han att det fanns en extra tv om den som står framme nu skulle "råka" gå sönder. Han hade ett Playstation över som han tyckte vi kunde ha, dock har vi inga spel men det skulle han nog också fixa och han tyckte dessutom att han skulle fixa fram en musikspelare så vi kan koppla in våra (de andras) Iphone. Gos!

Bilder kommer men nu tänkte jag bädda ner mig med min bok innan det är dags att bege sig ut i regnet.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0