Nej, jag tar kamelen.

Har streckkollat på Johan Falk filmerna (de nya) de senaste två dagarna och jag måste säga de är grymma! Älskar Joel Kinnaman, jävligt behaglig att titta på och riktigt bra skådespelare.

   

Prata med Mikaela idag, hon har precis varit i Egypten och jag var ju tvungen att fråga om det var någon som ville köpa henne för x antal kameler. Och ja, visst var där det. Är det bara jag som inte riktigt förstår statusen i att äga en massa kameler?! Det bästa vad ändå när hon berätta om en bartender hon träffade där nere:
- Tar du bussen till jobbet då?
- Nej nej, jag tar kamelen.
Självklart tar han kamelen. Jag kan aldrig sluta fascineras av människor i denna värld.


   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0