Känner det!

Vill hela tiden säga att det är torsdag idag men icke! Lite ångest för att jag inte har kommit iväg för att träna idag! Halsen och huvudet är i uppror och det sista jag vill är att vara sjuk när insparken börjar. Blir snabba cash och té istället. Tänkte jag skulle få undan att fixa med lite bilder och sånt idag men det är ju det där att ta tag i det. Inte min starka sida...

Måste ringa om min dator IGEN. Den har varit sönder sedan jag köpte den för ett år sedan och den har varit på lagning två gånger men de har fortfarande inte fixat rätt problem. Ett tips, Asus suger!

Hade bra kvalitets tid med Annie igår/inatt, lyssna på musik och snacka skit. Vi behövde det, sommaren har varit konstig! Men nu är jag sjukt taggad inför skolan och jag känner det enda in i benmärgen att hösten kommer bli fucking assum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0