Allt det där om att vara på väg någonstans

Jaha, då var det jullov. Känns inte så bra som jag trodde det skulle göra. Kan ha lite med att Gaudiprojektet fortfarande hänger över mig men det blir jag och Gaudi i helgen. Ska träffa Heidi på lördag och jag tror det är precis det jag behöver för att få lite energi. Hon är som en jäkla sol den människan. Person med mer utstrålning har i alla fall inte jag träffat. Och då tror jag att bitarna som fattas i Gaudi kommer falla på plats. (Jag hoppas det i alla fall.)

Nu ska jag lägga mig och kolla på lite film innan det är dags för att packa och städa. Sedan ikväll blir det middag och julklappsutdelning. Malin berättade att de storm varnat på nyheterna imorse så jag hoppas vi kommer iväg imorgon och hem. Ser redan fram emot tågturen från Helsingborg till Ystad = tusen timmar försenat tåg.


Kommentarer
Postat av: Heidi

åååååh stephanie om du bara visste vad de orden gick rakt in i hjärtat på mig och spred sig ut i hela kroppen <3 wow var de verkligen till mig du skrev det till, tusen tack !!!!! Längtar såååå till lördag ska du veta <3

2010-12-16 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0