It's a little bit funny, this feeling inside

Dagens planer blev ganska inställda på grund av vädret. Gick ner om till ica och hem, herregud. Gick inte att se något för det blåste upp så mycket snö i ansiktet och helt plötsligt så låg man i en snödriva lika djup som jag är lång. Jo visst skulle jag försöka mig på en "genväg" också som innebar oskottade trappor. Ja ni kan ju själva föreställa er hur det gick. Men hem kom jag. Direkt i säng under två filtar och ett täcke för att få upp värmen igen.

Och nu är det julafton. Tittade på filmen The holiday och den gav mig lite mer julkänslor och en hel massa energi så nu kan jag inte sova. Men God Jul i alla fall.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0