Me, myself & I

Gud. Efter att förflyttat mig till köket för att fortsätta med flashen så gick det mycket bättre. Lite vänligare arbetsställning för kroppen. Men nu börjar träsmaken komma i rumpan. Tror det får räcka för idag. Kommer inte så mycket längre. Vet inte riktigt hur jag ska programmera ihop alla sidorna. Men har i alla fall kommit fram till två hela olika layouter. Jag och min beslutsångest.

Idag ska mitt internet kopplas ur också, blir att köra mobilt framöver. Ska bli spännande att se hur det går med mitt tålamod.




Bland annat detta har jag kommit fram till idag, inte helt färdig. Det gröna ska så småningom utvecklas till gräs. Och den översta trädkronan får nog byggas på lite för ser nu att den ser hemskt liten ut. Men visst blir man sugen på sommar!

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-03-01 @ 14:50:34
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0