I've seen it all before, I'm not impressed

Riktigt seg i huvudet idag! Tycker inte jag kommer någon vart, letar inspiration till ett påskkort som ska skickas ut. Martinsson sitter och skryter och jag har dessutom fastnar framför en ganska (o)spännande Twitter konversation om att Johas Gardell inte verkar veta vilket program han ska vara med i. Lyssnar på Royal Republic och taggad sönder inför lördag. Det värsta är nog att jag vet att Jessica kommer sitta med löparskorna i handen när jag kommer hem.
Fick mail om att mina två böcker som jag beställt nu är på väg. En bok med Henrik Fexeus, galen tankeläsare. Eller tankeläsare är väl inte rätt ord att använda egentligen. Fruktansvärt observant person som är bra på att läsa av människor och skriver böcker om det. Jätte intressant och väldigt lärorikt. Den andra boken heter I love Type. Min handledare lånade ut den till mig förra veckan för att bläddra lite i och jag blev förälskad! Fruktansvärt många bra grejer som de enkelt gjort med bara text. Den klickade jag också hem. Helt för enkelt ibland.
En timme kvar. Kör bara!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vadå skryter? :o

2011-04-08 @ 11:11:31
URL: http://xdc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0