Missförstånd

Igår när jag ställde alarmet då tittade jag inte på tiden utan satte bara på det. Vilket resulterade i att klockan ringde halv tio idag istället för halv sju. Förvirrad om något! När jag väl insåg vad klockan var så kändes det inte lönt att stressa iväg till skolan vilket resulterade i kaos med vår grupp. Vilket nu innebär att Kjell antagligen kommer ge oss IG i kursen. Missförstånd på missförstånd.

Men just nu orkar jag inte oroa mig över det! Håller på att sakta men säkert packa ihop mina saker här i Jönköping, väldigt svårt för det mesta ska inte packas upp på väldigt länge och det brukar vara så att när man inte har tillgång till en viss sak det är just då man behöver den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0