Jag hatar min rastlöshet!

Varför känner jag mig super stressad hela tiden när jag är ledig? Förutom att Ystad antagligen kommer bli min död så har jag fullt upp hela tiden samtidigt som det känns som att jag gör absolut ingenting. Blir knäpp! Igår blev jag i alla fall klar med min fotobok. Jäkla hästjobb men jag hoppas att den blev bra till slut. "Studentliv" fick bli titeln. Behöver väl knappast förklara mer.

Har även hittat en utbildning i Göteborg som jag skulle vilja läsa, någon gång. Reklam och marknadsföring. Verkade väldigt bra och försöker få ihop någon slags plan över framtiden och Göteborg det lockar.

Plus att jag beställt en ny bok idag. Fått någon grej för böcker, älskar dem! Titta på dem, hålla i dem, läsa dem framförallt. Den här gången blev det "idébok". En stor jäkla bokhylla med en massa olika böcker kommer definitivt finnas placerad i min nästa lägenhet.
"En kombinerad bok/anteckningsbok framtagen för att främja kreativiteten och uppmuntra till att fler idéer tas tillvara."


Har dessutom blivit lite smått besatt av Henrik Fexeus och hans program Hjärnstorm. Kolla på det här klippet säger jag bara. Tycker sånt här är löjligt intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0